644 بازدید ::: 1:07 ::: ۱۴۰۳/۰۸/۰۱

یازدهمین زیستن زندگی نزیسته

 

شروع یازدهمین دوره زیستن زندگی نزیسته

 

درود و ادب مهربان به مهرهای نازنین. از اینکه وارد لینک دوره شدید از شما متشکرم. من دکتر ابوالفضل سعادتی هستم، متخصص مشاوره و درمانگر وجودی. با من همراه باشید تا دوره زیستن زندگی نزیسته را به صورت کامل به شما معرفی کنم.

دوره زیستن زندگی نزیسته چیست؟
ما در این دوره چه چیزهایی یاد خواهیم گرفت؟
چرا باید به همچین دوره ای قدم بگذاریم؟؟؟
در پایان این دوره چه تغییری در زندگی ما رخ خواهد داد؟؟
کلا دوره زیستن یعنی چی؟

 

خیلی از ما تو رفتارامون گیر داریم… مثل عقده ای ها رفتار می کنیم…. دوره زیستن زندگی نزیسته، حل و فصل عقده ها و مشکلات دوران کودکی تا بحال هست…. اینکه گاهی نمی دونیم چمونه!!! یعنی دقیقااا طرحواره… اینکه گاهی وقت ها به عزیزانمون می گیم می دونم باید چیکار کنم ولی نمی کنم دقیقا یعنی طرحواره… دوره زیستن یعنی رفع و رجوع تله های زندگی و یا حداقل آشنایی با آن ها برای جلوگیری از تکرارشان در روزگار جوانی و میانسالی. حداقل تلاشی است برای شناساندن و درمانشان.

روند برگزاری دوره چگونه خواهد بود؟
همانطور که گفته شد، ما در دوره زیستن، به ۱۰ طرحواره به صورت تخصصی خواهیم پرداخت… چند جلسه اول به مسائل پیرامونی زندگی خواهیم پرداخت و سپس به هر طرحواره به صورت مجزا خواهیم پرداخت تا حال فرد از اساس دچار تغییرات اساسی بشود… این ۱۰جلسه، در ۱۰ هفته متوالی، هر هفته یکشنبه ها، ساعت ۱۷ الی ۲۰ در محل موسسه آوای سعادت و سلامت برگزار خواهد شد.

۳ ساعت تدریس، پشت سرهم؟؟خسته می شیم که؟!
علاوه بر جذابیت کلاس بواسطه چالش های موجود، همواره از تدریس های پی در پی فراری بوده و هستم… اینکه مدرس، متکلم وحده باشد و باقی همه شنونده غیرفعال… لذا نه تنها به صورت فرد به فرد در کلاس درگیر خواهیم بود و کلاس لزوما مدرس محور نخواهد بود بلکه جهت رفع خستگی شرکت کنندگان، همواره در میانه تدریس، با چاشت های مختلف، از دوستان پذیرایی به عمل خواهد آمد.

در پایان دوره چه چیزهایی عاید ما خواهد شد؟
پس از شناخت طرحواره ها، ما توان این را داریم که بدانیم، ریشه بسیاری از مشکلاتمان چیست؟ بسیاری از سوالاتمان همچون چرا اکثرا جذب افراد بی مهر و عاطفی می شویم؟ چرا عزیزانمان به ما توجه کافی ندارند؟ چرا اینقدر احساس بی ارزشی می کنیم؟ واقعا نمی شد بیشتر دوستمان داشته باشند؟ چرا خواسته های دیگران مقدم تر از خواسته های خودم هستند؟ چرا اینقدر من از خود گذشته هستم؟ از آینده نگرانم!؟ و بسیاری از سوالات از این دست پاسخ داده خواهد شد… لذا به راحتی می توان گفت که در پایان این دوره، شما با زندگی به صورت بهتری کنار خواهید آمد و درد و رنج های زندگی کمی برایتان قابل تحمل تر خواهد شد… در واقع خودمانی ترش این است که شما پوست کلفت تر خواهید شد، چون عملا می دانید ریشه مشکل کجاست؛ البته بعدش می توانید برای درمان اقدام کنید.

تغییرات تو دوره؟؟
قدیم ندیم ها فقط عمده بحثمون رو بحث های طرحواره ها بود ولی الان دیگه به مسائلی همچون شفای کودک درون، چرایی زیستی، مرگ آگاهی، گشتالت های ناتمام زندگی، تمایز یافتگی، ترس ها و آرزوها، مقاطع آسیب در زندگی، سبک های تصمیم گیری، توانایی تحمل ابهام، الکسی تایمیا، آشنایی اجمالی با طرحواره ها می پردازیم

ظرفیت چند نفر خواهد بود؟؟
کل ظرفیت کلاس، ۲۵ نفر خواهد بود که معمولا بواسطه مسائل مختلف، همواره با ۲۰ نفر تشکیل می شود. جلسات به صورت محرمانه خواهد بود و پس از ثبت نام امکان بازپرداخت وجه تحت هیچ عنوان میسر نمی باشد.

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *