499 بازدید ::: 8:09 ::: ۱۴۰۳/۰۸/۰۱

پنجمین کارگاه (از من کودکی تا من بالغ)

به درخواست شما عزیزان 
برای پنجمین بار 
از من کودکی تا من بالغ
کارگاهی در حوزه بهبود روابط و افزایش صمیمت بخشی بین زوجین 
بنا به درخواست مکرر و به پیشنهاد شما عزیزان دل؛ تصمیم به برگزاری  سومین دوره از دوره طلایی از من کودکی تا من بالغ شد. امیدوارم که این دوره دید و نگاهی جدید در زندگی زوجین عزیز شرکت کننده بوجود بیاره و از زندگی مشترک خود نهایت لذت, همراه با آرامش و شادی رو تجربه کنند.
همراه ما باشید تا توضیحاتی در خصوص این دوره به شما بدیم:
دوره از من کودکی تا من بالغ چیست؟
این دوره به طور کلی به بهبود روابط زوجین و افزایش صمیمیت بین زوجین می‌پردازد. با توجه به فقدان آگاهی و اطلاعات و آموزش‌های ناکافی,اغلب زوجین دچار مشکلات و اختلافات و نارضایتی در زندگی خود می‌شوند و معمولا به تنهایی قادر به حل مشکلات و تعارض‌های موجود در زندگی خود نیستند و برای رفع مشکلات خود نیاز به همفکری با یک فرد متخصص, حرفه‌ای و کاربلد مثل دکتر ابوالفضل سعادتی، مشاور خانواده در مشهد رو دارند که بتوانند نگاهی نو و جدید در زندگی زناشویی را به آن‌ها نشان و آموزش دهد.
چه کسانی می‌توانند در این دوره ویژه و طلایی شرکت کنند؟؟؟
این دوره مختص تمام زوجین است و ما اولویت را بر این گذاشته‌ایم که هردو زوج باهم و همراه هم در این دوره شرکت کنند تا نتیجه و تاثیر چندین برابری از جلسات دریافت کنند.
ما در این دوره قرار است چه چیزهایی یاد بگیریم؟؟؟
در این دوره بنا براین است که روابط زوجین را با مشکلات فعلی جامعه مثل: مشکلات اقتصادی, فرهنگی, فشارها و سختی‌های موجود و پیش‌روی زندگی تفکیک کرده و همچنین توانایی ابراز درست هیجانات, شادی, غم, ناراحتی,عشق, احساسات, علاقه و خشم رو یاد بگیریم و هممینطور آموزش‌های صحیح در ارتباط با درک متقابل, کم شدن تعارضات زناشویی, یادگیری ارتباط سالم و تبدیل خانه به یک محیط امن و با آرامش درکنار یکدیگر برای همزیستی سالم و شاد و لذت بردن از زندگی زناشویی و…
۳ ساعت تدریس، پشت سرهم؟؟خسته می شیم که؟!
علاوه بر جذابیت کلاس بواسطه چالش های موجود، همواره از تدریس های پی در پی فراری بوده و هستیم… اینکه مدرس، متکلم وحده باشد و باقی همه شنونده غیرفعال… لذا نه تنها به صورت فرد به فرد در کلاس درگیر خواهیم بود و کلاس لزوما مدرس محور نخواهد بود بلکه جهت رفع خستگی شرکت کنندگان، همواره در میانه تدریس، با چاشت های مختلف، از دوستان پذیرایی به عمل خواهد آمد.
ظرفیت چند نفر خواهد بود؟؟
کل ظرفیت کلاس، ۲۴ نفر خواهد بودکه امیدواریم با استقبال زوجین، ۱۱ یازده زوج باشیم. جلسات به صورت محرمانه خواهد بود و پس از ثبت نام امکان بازپرداخت وجه تحت هیچ عنوان میسر نمی باشد

فرصت ثبت نام را از دست ندهید… همین حالا برای ثبت نام اقدام کنید

 

 

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *